Energiahoitoon voi tulla kuka vain, hoitomuoto on turvallinen vauvasta vaariin eikä hoidoista voi aiheutua mitään haittaa asiakkaalle.

Asiakkaalla voi olla kipuja, jokin pitkittynyt vaiva, painajaisia, väsymystä, stressiä tai tunne ettei mikään onnistu. Voi olla selittämättömiä tapaturmia, pieniä tai isompia onnettomuuksia ja kaikki tuntuu menevän pieleen vaikka mitä yrittäisi. Öisin ei saa nukuttua ja aina väsyttää. Tuntuu että voimat on vähissä ja arkipäiväisistä askareista selviytyminen tuntuu haastavalle. Voi myös olla niin että asiakas suorittaa elämää koko ajan opiskelemalla, työllä ja harrastuksilla eikä pysty pysähtymään ja nauttimaan elämästä. Tällöin olisi hyvä varata aika energiahoitoon, suosittelen jokaista kokeilemaan ainakin yhden kerran vaikka aina suositellaankin hoitosarjaa vaikutusten tehostamiseksi.

Asiakas varaa ajan hoitoon soittamalla tai viestillä. Kouvolassa ajanvaraukset onnistuvat käytössä olevan ajanvarausjärjestelmän kautta.

Haastattelen aina hoidon alussa asiakkaan ja kerron lyhyesti energiahoidoista. Kysyn mihin asioihin asiakas toivoo hoitoa, milloin kipu tai oireilu on alkanut, liittyikö oireen alkamisajankohtaan jotain stressaavaa tai onko sattunut jokin tapaturma / onnettomuus. Näillä saadaan kartoitettua oireilua ja sen alkamista tarkemmin, jolloin hoito on helpompi kohdistaa juuri oikeisiin asioihin. Asiakkaalla ei välttämättä ole tietoa oireen alkamisesta, silloin voidaan keskittyä kivun tai oireen hoitoon. Hoidon aikana voidaan myös muuttaa hoitomenetelmiä sen mukaan, mitä hoidon aikan nousee pintaan. Joskus voi tarvita tunnehoitoa kesken energeettisen jäsenkorjauksen tai asiakas voi haluta vain rentoutua /nukkua, jolloin valitsen juuri siihen tilanteeseen sopivan hoitomenetelmän.

Hoito aloitetaan yleensä seisoma-asennossa, jossa tarkistetaan kehon virheasennot ja hoidetaan niitä kanavoimalla energiaa hoitajan käsien välityksellä hoidettavaan kohtaan (lantio, kallonpohja, lapaluut, selkä). Hoitoa jatketaan selinmakuulla, jossa tarkastetaan ja hoidetaan polvet, lonkat, nilkat ja kädet. Käännytään vatsalleen ja tarkastetaan ja hoidetaan selän mahdolliset virheasennot. Tehdään kivunhoitoa kipualueille paikallisesti joko fyysisellä kosketuksella tai hoitamalla alueen energiakenttää ja energiakeskuksia eli chakroja.

Hoidon aikana asiakas usein rentoutuu ja joskus jopa nukahtaa. Hoito menee tällöin paremmin perille kun tietoinen mieli ei vastusta. Hoidon aikana voidaan myös jutella asioista ja tapahtumista, hoitoenergia vaikuttaa tällöinkin.

Hoidon jälkeen asiakas on usein rentoutunut, janoinen ja hieman tokkurainen, jolloin on hyvä istua ja juoda vettä. Kerrataan hoidon tapahtumat, kerron mahdollisista puhdistusoireista ja hoidon vaikutuksista ja suunnitellaan hoidon etenemistä.

Tervetuloa kokemaan energiahoidon uskomattomat vaikutukset!